لطفا کمی صبر کنید...

دوربین میکروسکوپ Truechrome 4K Pro (Sony 8MP HDMI+USB3.0)

مجموعه دوربین های مجهز به HDMI برای انتقال عکس ها و فیلم ها با کیفیت عالی، با وضوح و رنگ فوق العاده طراحی شده اند. اگر تمایل داشته باشید میکروسکوپ خود را به تلویزیون، مانیتور دارای پورت HDMI یا رایانه وصل می کنید، دوربین های دارای HDMI این شرکت بهترین تصاویر ممکن را ارائه داده و دارای کابل‌ها و نرم‌افزارهای مورد نیاز می باشند .

پردازنده بسیار قوی با سیگنال تصویر 4K

ارتقا دوربین ها به رزولوشن 4K باعث شده است تا آن ها بتوانند حجم بیشتری از داده ها را پردازش کنند. عموما دوربین های معمولی قادر به نمایش کامل تصاویر 4K نمی باشند، اما دوربین های تروکروم  4K  به سهولت توانایی پردازش این گونه تصاویر را دارا می باشند. علاوه بر این قادرند شدت نوردهی صحنه های پیچیده نور را به دقت تعیین کرده و رنگ های دشواری مانند آبی، بنفش و صورتی را نیز با دقت بازیابی و سرعت بالای 30 فریم در ثانیه را حفظ نمایند.

ارتقاء عملکرد

جهت ارتقا نرم‌افزار قبلی این سری از دوربین ها، سه عملکرد کاربردی جدید به  نرم افزار دوربین Truechrome 4K Pro  اضافه شده‌، تا به طور مداوم توانایی این سیستم ها را بهینه کند.

نرم افزار تحلیل حرفه ای Mosaic

پورت  USB 3.0 در دوربین TrueChrome 4K Pro می‌تواند با سرعت بالا با وضوح کامل 25  فریم در ثانیه را منتقل نماید. این پورت علاوه بر داشتن توانایی کامل  انتقال رنگ ها،  قادر به انجام عملکردهای مختلف  دوربین‌های USB 3.0 می باشد. در عین حال، نرم‌افزار تحلیل تصویر حرفه‌ای Mosaic V2 ، حاوی ماژول‌های تصویربرداری، پردازش، اندازه‌گیری، گزارش و غیره می باشد. همچنین به کاربران امکان انجام عملکردهای پیشرفته مانند Live Stitching" "  را می دهد. این عملکرد همان تولید یک تصویر بزرگ می باشد، که با تصویر برداری از مناطق مختلف یک شی، ترکیب تصاویر و حذف بخش های تکراری، انجام می باشد.